architetto Andrea MARCANTE
n° di iscrizione: 3571 - sezione: A, settore: Architettura
Nato nel 1966 a TORINO (TO)
Titoli
sezione: A, titolo: Architetto
Iscrizione all'Albo di Torino: 07/04/1994
Prima iscrizione all'Albo: 07/04/1994 (TO)
E-mail PEC: uda.a.marcante@architettitorinopec.it
Iscrizione all'Albo di Torino: 07/04/1994
Prima iscrizione all'Albo: 07/04/1994
Indirizzo Studio:
via Valprato 68
10155 TORINO (TO)
via Valprato 68
10155 TORINO (TO)
Telefoni:
Ufficio: 011/2489489
Ufficio: 011/2489489
Dichiarazioni a cura dell’architetto
Svolge la sua attività nell'ambito di:
Architettura d'interni, Arredamento, Design, Allestimenti, Edilizia residenziale, Insegnamento e formazione, Ristrutturazione d'interni
con il ruolo di:
Direttore Lavori, Progettista, Progettista incaricato, Responsabile Unico Procedimento
Architettura d'interni, Arredamento, Design, Allestimenti, Edilizia residenziale, Insegnamento e formazione, Ristrutturazione d'interni
con il ruolo di:
Direttore Lavori, Progettista, Progettista incaricato, Responsabile Unico Procedimento
Profilo:
Andrea Marcante (1966) graduated in architecture from Turin Polytechnic and, after gaining work experience in Spain and Germany, went on to set up his own firm, Studio UdA, in 1992 in partnership with Valter Camagna and Massimiliano Camoletto, later joined by Adelaide Testa in 2004 . As well as managing the firm, he simultaneously lectures and teaches workshops both in Italy and abroad; he worked as a visiting professor at Turin Polytechnic (Faculty of Architecture) throughout the period 2005-2009, teaching
Andrea Marcante (1966) graduated in architecture from Turin Polytechnic and, after gaining work experience in Spain and Germany, went on to set up his own firm, Studio UdA, in 1992 in partnership with Valter Camagna and Massimiliano Camoletto, later joined by Adelaide Testa in 2004 . As well as managing the firm, he simultaneously lectures and teaches workshops both in Italy and abroad; he worked as a visiting professor at Turin Polytechnic (Faculty of Architecture) throughout the period 2005-2009, teaching